onsdag 7 januari 2009

PIGG!

Ja, jag är otroligt pigg idag! Jag la märke till det vid två tillfällen: Ett: jag var inte alls lika seeeg i huvudet under studiedagen på jobbet - det brukar annars vara rena sömnpillret för mig. Jag vet inte om det var ovanligt intressant idag heller, så det var inte av den anledningen jag höll mig vaken. Två: låg nyss bredvid ett av mina barn för att hon skulle somna. Det brukar ohjälpligt sluta med att jag själv somnar. Fanns inte en tillstymmelse till trötthet ikväll!

Kanske är det ren nybörjartur eller bara en slump, men nånting känns annorlunda i mig. Spännande.

Här ovan finns en bild (fast nu funkade det inte att lägga till en bild, jag försöker senare!) på min goda middag - "tagliatelle" (strimlad zucchini) med tomatsås. Alltihop rått förstås. Riktigt smaskigt, faktiskt med känsla av pasta och tomatsås.

Maten dag 3 (Jag har nog ätit närapå 100 % rått idag.)

Frukost: en apelsin
en banan, kokosflingor, linfrön, bovetekrisp, havremjölk. Spirulina.

rooibos-te, en banan, två torkade aprikoser

Lunch: blom- och vitkålssallad med rättika. En avocado.

en apelsin, en kiwi

Middag: "Tagliatelle"med tomatsås. Rå rödbetssallad.

Bollar av nötter, frön och torkad frukt, en ruta choklad 81 %

Plus en massa vatten mellan målen

Goood natt till alla! (eller åtminstone till er två-tre snälla personer som läser denna blogg!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar